zajecia dodatkowe dla mlodziezy

Wreszcie, chcesz zrobić 12 squat skoki. Squat nisko jak to zrobiliśmy z kuca prędkości, a następnie skok w górę tak wysoko, jak to tylko możliwe. Podczas lądowania, wchodzą z powrotem do przysiadu i powtórzyć.

To jest jeden zestaw. Będziesz wtedy odpoczywać przez 3 minuty i powtórzyć cały zestaw.

Jeśli nie do końca pierwszego seta, na pewno do końca drugiego, Twoje nogi poczują strzał. Prawdopodobnie będziesz obolała kolejne kilka dni, ale to jest dobra rzecz. Idąc zabawna można oczekiwać. Gdy ból ustępuje, to będzie breeze.You będzie chciał robić to 1-2 razy w tygodniu. Jak lepiej, po prostu zmniejszyć czas odpoczynku i można zwiększyć liczbę zestawów do 3 lub 4.

Mówię ci, to jest świetne nogi i tyłek treningu. Będzie naprawdę czuję w nogach i będą się silniejsze i szczuplejsze wraz z upływem czasu. Będziesz mnie nienawidzić po pierwszym treningu, ale kiedy są coraz komplementów na nogach, można zapomnieć o mnie i zabrać cały kredyt dla siebie. Żartuję!

napisane przez: