zajecia dodatkowe w przedszkolu

Awesome Nogi i Butt Workout gwarantowana ich kształtowania

Ten trening mam zamiar omówić Nie mogę wziąć kredyt. Widziałem ten trening jakiś czas temu w czasopiśmie Health męska myślę. Ale wprowadziły go do mojego programu z obu moich zawodników i klientów wellness i robi wspaniałe rezultaty. Oczywiście, to jest po ból ustępuje, a odzyskasz z powrotem uczucie w nogach.www.lexart-kancelaria.pl Żartowałem … no może nie.

Z całą powagą, jeśli masz jakiś wspólny problem, możesz pominąć tę procedurę, ale jeśli nie można uzyskać za pośrednictwem pierwszego treningu, będzie to naprawdę kształtują się te nogi całą drogę, aby nasycić ,

Oto wasze cztery ćwiczenia:

1. Prędkość Squats2. Lunges3. Podział Squat Jumps4. squat Skoki

To wszystko jest zrobione z wagi ciała, nie jest potrzebny dodatkowy ciężar. Na pewno będę musiał zrobić film o tym, dzięki czemu można zobaczyć go w akcji.

Tak będzie zaczynać się od 24 przysiadów prędkości. Upewnij się, że forma jest poprawna, trzymaj plecy mocno, dostać się do górnej części uda równolegle i iść tak szybko, http://benevobis.com.pl/pl/prod/kolagen-z-witamina-c-250-g/ jak to możliwe. Musisz udać się do pełnego zakresu ruchu. Będziesz wtedy odpoczywać 1 minutę.

Jak tylko minut jest w górę, zaczniesz 24 rzuca (12 rzuca się na każdą nogę). Będziesz na przemian, krocząc do przodu i zepchnięcie do pozycji wyjściowej, a następnie na przemian nogi. Pełny zakres ruchu jest ważna również tutaj. Następnie odpocząć chwilę.

Teraz możesz zacząć 24 międzyczasów squat skoki (12 na każdej nodze). To, co zwykle robi się wszyscy. Zaczniesz w podzielonym pozycji przysiadu, z jedną nogą z przodu i jeden z tyłu nogi na śródstopie (trochę jak squat pozycji). Będziesz obniżyć nogi aż do kolan z tyłu prawie dotyka ziemi, a potem wybuch w powietrze, zmiany pozycji nóg, lądując z przeciwnej nogi do przodu. Powtórzyć dla powtórzeń. Odpocznij 1 minutę po jego ukończeniu.

napisane przez: